Politika povračila


Reklamacije ob prevzemu pošiljke


Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavno službo, ki je izvršila dostavo. Kontaktni podatki vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga od dostavljavca. Če sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljavca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljavec dolžan podpisati. še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.


Zavrnitve in spremembe računov


Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu. Če ste davčni zavezanci, ta podatke vnesite v svojem profilu pred oddajo naročila. Fizične osebe, ki želijo, da je račun izstavljen na pravno osebo in tudi obratno ter pravne osebe, ki naročajo blago za druga podjetja in organizacije iz njihove skupine prav tako prosimo, da oddajo naročilo s pravimi podatki. Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga. Vse upravičene in s temi pravili skladne zahteve za zamenjavo naslova prejemnika računa bomo izvedli tako, da bomo najprej stornirali prvo naročilo in pripravili novo ponudbo in račun za novega prejemnika.


Vračilo izdelkov - odstop od pogodbe


Fizične osebe (potrošniki) imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na kontaktni naslov sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na kontaktni naslov miha@sredozemka.si, mora prejeto blago na lastne stroške vrniti na Shopster d.o.o., Cesta v Kleče 12, 1000 Ljubljana najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. V sporočilu naj je naveden vzrok vračila izdelka/-ov, osebni podatki in transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.
Prosimo, da vračilu priložite kopijo računa.
Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.
Blaga pod navedenimi pogoji ne morete vrniti v naslednjih primerih:
- če je izdelku, že potekel rok uporabe.
Vračilo prejetega plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 14 dni, z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). V primeru odprtih terjatev, si pridržujemo pravico do izvedbe pobota skladno z Obligacijskim zakonom.